Wprowadzanie podwyżek
u stałych klientów

techniki, algorytmy, zasady
Kurs on-line

Tak! Chcę poznać szczegóły!arrow_right_alt

Wprowadzanie podwyżek u stałych klientów - to kurs, który nauczy Cię jak skutecznie wprowadzić podwyżki u swoich klientów, zyskując jednocześnie ich lojalność i wdzięczność.

Jedno z zadań, które handlowcy muszą wykonać polega na poinformowaniu klientów o zmianie cennika. Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta. A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle? A jak już je robimy, to w jaki sposób komunikować podwyżki? Jak odpowiadać na obiekcje i pretensje, które możemy usłyszeć od klientów? Podczas kursu on-line otrzymasz gotowe algorytmy i wskazówki, dzięki którym okaże się, że wprowadzanie podwyżek to szansa, dzięki której ugrasz lojalność i wdzięczność swoich klientów.

Jeśli:

  • jesteś sprzedawcą, handlowcem, managerem sprzedaży i chcesz doskonalić swój warsztat, operować skutecznymi technikami wprowadzania podwyżek
  • prowadzisz działalność gospodarczą i chcesz podnieść efektywność i rentowność swojego biznesu
  • jesteś managerem sil sprzedaży i chcesz dostarczać swojemu zespołowi realnie działających narzędzi w zakresie wprowadzania podwyżek
  • podstawą Twojej działalności są usługi, które wykonujesz i musisz rozmawiać z klientami o cenach i ofercie
  • o prostu myślisz o tym by rozpocząć pracę handlowca i chcesz zdobyć nowe umiejętności, które na rynku pracy należą do wyjątkowych

to kurs WPROWADZANIE PODWYŻEK U STAŁYCH KLIENTÓW jest dla Ciebie!

Romek i Adam podczas nagrania

Dlaczego my?

Jesteśmy handlowcami.Żyjemy ze sprzedaży. Na początku naszej ścieżki zawodowej szukaliśmy rozwiązań, technik, narzędzi. Na rynku było wiele propozycji. Niestety, „pachniały” jednak amerykańskim rynkiem, korporacyjnym językiem czy teoretycznymi rozważaniami psychologów, którzy nigdy nie sprzedawali.

Postanowiliśmy więc stworzyć własne narzędzia. Zebraliśmy te, które na rynku istnieją, wypróbowaliśmy na własnej skórze, sprawdziliśmy, które są skuteczne i działają, dodaliśmy te, które powstały w wyniku naszego doświadczenia i dziś możemy zaproponować program, który faktycznie działa. Dzięki technikom i algorytmom, których uczymy w tym kursie, kilkadziesiąt firm, z którymi pracujemy z powodzeniem wdrażało i wdraża podwyżki u swoich stałych klientów, generując jednocześnie ich lojalność i satysfakcję.

Podczas kursu online:

  • dowiesz się jaka postawa mentalna charakteryzuje tych, którzy z powodzeniem wprowadzają podwyżki
  • zdobędziesz wiedzę związaną z podejściem klientów do tematu podwyżek (strategie zakupowców)
  • dowiesz się jak klienci będą wywierać na Ciebie wpływ i nauczysz się obrony przed manipulacją zakupowca
  • zdobędziesz wiedzę związaną z najlepszymi taktykami negocjatorów wprowadzających podwyżki
  • nauczysz się sposobów obrony przed zagrywkami wywierania wpływu klientów podczas negocjacji cenowych
  • otrzymasz algorytm semantyczny komunikowania o podwyżce i dopasujesz go do swoich rozwiązań, klientów i branży
  • będziesz skutecznie odpowiadał na próby zastraszenia klienta i jego obiekcje związane z podwyżką

Rekomendacje

Daniel Kwapich

„Umiejętne przeprowadzenie rozmowy sprzedażowej jest kluczem w pozyskaniu klienta, w sprzedaży. Roman i Adam mają tutaj bardzo realne narzędzia".

Daniel Kwapich

Dyrektor Handlowy Somfy Polska Sp. z o.o.

Grzegorz Radzyński

"Jeśli chodzi o profesjonalną rozmowę sprzedażową, nie znam firmy, która dawałaby takie narzędzia jak Al Fianco Partners. Już dawno temu powierzyłem jej swoich handlowców". 

Grzegorz Radzyński

Country Manager; Etex Exteriors Division

Wojciech Orzechowski

„Al Fianco nauczyło mnie jak prowadzić rozmowę sprzedażową. Dzisiaj powierzam im tysiące moich kursantów, by uczyli ich tego, czego nauczyli mnie".

Wojciech Orzechowski

Przedsiębiorca, Inwestor, Mentor

Kurs online Wprowadzanie podwyżek u stałych klientów zawiera:

play_circle_filled_white

VIDEO
173 min. 40 sek. instruktażowych filmów video

audiotrack

MP3
173 min. 40 sek. materiału (wersja kursu do słuchania w aucie, drodze do pracy itp.)

ac_unit

EXTRA
podręcznik pdf, audiobooki, udział w dwudniowym szkoleniu otwartym on-line Techniki Sprzedaży Zdalnej (dowolny termin z dostępnych w 2021r.)

1. Mindset handlowców, wspierający wprowadzanie podwyżki

  • strategia filtrowania rzeczywistości
  • strategia pozytywnego nastawienia
  • strategia odwagi

Skuteczne wprowadzenie podwyżki zaczyna się w głowie. Może być to proces tak trudny i straszny, lub normalny i zwykły, wpisujący się w rzeczywistość biznesową, jak trudnym bądź łatwym handlowiec uczyni go w swojej głowie. Szkolenie rozpoczynamy od mentalności. Ponieważ „głowa” to najczęściej miejsce w którym całą batalię o wprowadzenie podwyżek przegrywamy.

Jak najlepsi handlowcy mają poukładane w głowach, że patrzą na podwyżkę jako szansę? Będzie to moduł inspiracyjno - motywacyjny, pokazujący rzeczywistość wprowadzenia podwyżki jako szansę.

2. Strategie zakupowca - czy podwyżka to rzeczywistość, której nie zaakceptuje?

  • wywieranie wpływu zakupowca - nie daj się zmanipulować
  • strategie manipulacyjne zakupowców w procesie podwyżek cen
  • faktyczny rachunek - udowodnimy jak się ni opłaca rabat i jak się opłaca podwyżka - dbaj wic o swój interes

Wywieranie wpływu w sprzedaży to codzienność i nie musi wiązać się z manipulacją. Jakie zachowania wspierają zakupowca i jednocześnie osłabiają handlowca? Jak się przed nimi bronić?

3. Techniki negocjacji przy wprowadzaniu podwyżek

  • Próbny balon podwyżkowy
  • Odroczona rekompensata
  • Rozmienianie kosztów
  • Alternatywna propozycja
  • Techniki obrony przed manipulacją

Jak bronić się przed konkretnymi zagrywkami klienta w procesie negocjowania ceny.

4. Wyliczenia przy planowaniu podwyżek

  • Upust ceny a utrata rentowności
  • niska marżowość i punkty kontrolne
  • wyliczanie racjonalnej utraty klienta w procesie wprowadzania podwyżek

Planowanie wprowadzania podwyżek to matematyka. Posiadając odpowiednie tabele możemy zaplanować zarówno skalę podwyżek jak i punkty kontrolne powiązane z utratą wolumenu.

5. Proces planowania podwyżek w pięciu krokach

  • kroki w planowaniu podwyżek
  • wybór produktów i usług do podwyżek - tabela odporności klienta

By sprawnie przeprowadzić wprowadzanie podwyżek należy zaplanować cały proces. Kluczowym etapem jest wyznaczenie klientów objętych akcją oraz określenie produktów i usług, biorących udział w akcji podwyżkowej.

6. Algorytm wprowadzenia podwyżek

  • algorytm - co powiedzieć po kolei i jak ubrać to w słowa
  • semantyka wprowadzania podwyżek

Trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran są twórcami algorytmu wprowadzenia podwyżek, które znalazł już swoje zastosowanie w kilkudziesięciu firmach. Podczas tego modułu trenerzy nauczą handlowców semantyki wprowadzenia podwyżki (co po kolei należy powiedzieć i jakimi argumentami się wesprzeć) oraz przeprowadzą warsztaty, w których handlowcy przygotują własne, gotowe wzorce lingwistyczne do wprowadzenia podwyżki.

7. Klient straszy konkurencją (odejściem) - co zrobić?

  • incepcja negatywna
  • „zabieranie"

Jedną z możliwych reakcji zakupowca może być „straszenie konkurencją” - "mam już innych dostawców", „weźmiemy od kogoś innego”, „mam tu kolejkę dostawców”.
W tym module handlowcy otrzymają konkretne narzędzia lingwistyczne, dzięki którym wyjdą obronną ręką z tego typu zagrywek słownych swoich klientów.

8. Trening czyni mistrza

  • wprowadzanie podwyżek jako zajęcie „złożone"
  • strategie treningowe - 1000 i 10000 razy

Największe efekty we wprowadzaniu podwyżek osiągnięto w firmach, w których manager sprzedaży zarządził wewnętrzne warsztaty i ćwiczenia. Okazuje się bowiem, że handlowcy, którzy kontaktowali się z klientami po wcześniejszych ćwiczeniach i przeprowadzonych wewnętrznie warsztatach, zyskiwali większą pewność siebie i odwagę. Mindset wpływa na umiejętności. Należy jednak pamiętać, że przećwiczone umiejętności wzmacniają nastawienie i motywację. Powodzenia!

DOSTĘPY

Pakiet BASIC

460 zł

netto

565,80 zł brutto

w skład pakietu wchodzi

  • instruktażowe filmy video
  • ścieżka audio
Pakiet VIP

598 zł

netto

735,54 zł brutto

w skład pakietu wchodzi

  • instruktażowe filmy video
  • ścieżka audio
  • książka pdf Motivazione
  • certyfikat ukończenia kursu w wersji elektronicznej
    do samodzielnego wydrukowania
  • 3 Audiobooki mp3: The Best of Al Fianco, Sex i inne przyjemności - wektory prospectingu, Silentium sacrum - pozyskanie nowego klienta przez sekwencję pytań
Pakiet VIP+

1 500 zł

netto

1845,00 zł brutto

w skład pakietu wchodzi

  • instruktażowe filmy video
  • ścieżka audio
  • książka pdf Motivazione
  • certyfikat ukończenia kursu w wersji elektronicznej
    do samodzielnego wydrukowania
  • 3 Audiobooki mp3: The Best of Al Fianco, Sex i inne przyjemności - wektory prospectingu, Silentium sacrum - pozyskanie nowego klienta przez sekwencję pytań
  • udział w dwudniowym szkoleniu otwartym on-line Techniki Sprzedaży Zdalnej, organizowanym przez Al Fianco w 2021r

Dla kogo jest ten kurs?

  • sprzedawcy
  • przedstawiciele handlowi
  • KAMowie
  • telemarketerzy
  • managerowie sprzedaży
  • prowadzący działalność gospodarczą
  • przedstawiciele wolnych zawodów, rozmawiających z klientem (stomatolog, prawnik, rzemieślnik itp.)
  • osoby chcące rozpocząć pracę handlowca

Najczęściej zadawane pytania: /FAQ/

Dostęp do kursu otrzymujesz na maila tuż po jego zakupieniu i rozpoczynasz go wtedy, kiedy sam chcesz go rozpocząć.

Dostęp jest nielimitowany czasem. Będziesz mógł korzystać z kursu tak długo jak będziesz tego potrzebował.

Tak, ponieważ jest to kurs onlie. Możesz do niego wracać tyle razy ile chcesz. Nie musisz nigdzie jeżdzić ani płacić za noclegi. Uczysz się tam gdzie jest Ci wygodnie.

Kurs jest online, więc to uczestnik decyduje o intensywności i sposobie uczenia się podczas kursu.

Cały kurs jest dostępny tuż po dokonaniu zakupu.

Zawody i stanowiska związane ze sprzedażą nie są normowane ustawami. Na rynku pracodawca i osoba rekrutująca sprawdza kompetencje. Kurs daje bardzo konkretne kompetencje związane z umiejętnościami sprzedażowymi oraz potwierdza udział w kursie certyfikatem (w pakiecie I i II).

Kurs odbywa się całkowici online, nie ma zjazdów stacjonarnych.

Tak, w momencie zakupu wystarczy podać dane.

Cały kurs prowadzi Adam Szaran i Roman Kawszyn, trenerzy sprzedaży i właściciele Al Fianco Partners

Prowadzący

Roman Kawszyn

Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, Marketingu i Szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Współpracow-ał m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor i współautor czterech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny, Pierwsze skrzypce, Motivazione) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej, Capax Causae).Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners, firmie, zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.

Adam Szaran

Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu i finansów. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP, prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo.Autor i współautor trzech publikacji w formie CD (Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowej książki (Techniki Obrony Ceny). Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners.

W skrócie

Kurs online Wprowadzanie podwyżek u stałych klientów to:
- 0 zł kosztów dojazdu na szkolenie,
- 0 zł kosztów wyżywienia,
- 0 zł kosztów delegacji,
- 0 zł kosztów noclegu,
- 0 zł kosztów powtórzenia szkolenia

Kontakt

Arleta Kawszyn

phone 500 176 605

Agnieszka Ratajczak

phone 533 030 015

Katarzyna Szaran

phone 534 518 857