Jedno z zadań, które handlowcy muszą wykonać polega na poinformowaniu klientów o zmianie cennika. Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta. A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle? A jak już je robimy, to w jaki sposób komunikować podwyżki? Jak odpowiadać na obiekcje i pretensje, które możemy usłyszeć od klientów? Podczas kursu on-line otrzymasz gotowe algorytmy i wskazówki, dzięki którym okaże się, że wprowadzanie podwyżek to szansa, dzięki której ugrasz lojalność i wdzięczność swoich klientów.
Jeśli:
to kurs WPROWADZANIE PODWYŻEK U STAŁYCH KLIENTÓW jest dla Ciebie!
Jesteśmy handlowcami.Żyjemy ze sprzedaży. Na początku naszej ścieżki zawodowej szukaliśmy rozwiązań, technik, narzędzi. Na rynku było wiele propozycji. Niestety, „pachniały” jednak amerykańskim rynkiem, korporacyjnym językiem czy teoretycznymi rozważaniami psychologów, którzy nigdy nie sprzedawali.
Postanowiliśmy więc stworzyć własne narzędzia. Zebraliśmy te, które na rynku istnieją, wypróbowaliśmy na własnej skórze, sprawdziliśmy, które są skuteczne i działają, dodaliśmy te, które powstały w wyniku naszego doświadczenia i dziś możemy zaproponować program, który faktycznie działa. Dzięki technikom i algorytmom, których uczymy w tym kursie, kilkadziesiąt firm, z którymi pracujemy z powodzeniem wdrażało i wdraża podwyżki u swoich stałych klientów, generując jednocześnie ich lojalność i satysfakcję.
„Umiejętne przeprowadzenie rozmowy sprzedażowej jest kluczem w pozyskaniu klienta, w sprzedaży. Roman i Adam mają tutaj bardzo realne narzędzia".
Daniel Kwapich
Dyrektor Handlowy Somfy Polska Sp. z o.o.
"Jeśli chodzi o profesjonalną rozmowę sprzedażową, nie znam firmy, która dawałaby takie narzędzia jak Al Fianco Partners. Już dawno temu powierzyłem jej swoich handlowców".
Grzegorz Radzyński
Country Manager; Etex Exteriors Division
„Al Fianco nauczyło mnie jak prowadzić rozmowę sprzedażową. Dzisiaj powierzam im tysiące moich kursantów, by uczyli ich tego, czego nauczyli mnie".
Wojciech Orzechowski
Przedsiębiorca, Inwestor, Mentor
VIDEO
173 min. 40 sek. instruktażowych filmów video
MP3
173 min. 40 sek. materiału (wersja kursu do słuchania w aucie, drodze do pracy itp.)
EXTRA
podręcznik pdf, audiobooki, udział w dwudniowym szkoleniu otwartym on-line Techniki Sprzedaży Zdalnej (dowolny termin z dostępnych w 2021r.)
Skuteczne wprowadzenie podwyżki zaczyna się w głowie. Może być to proces tak trudny i straszny, lub normalny i zwykły, wpisujący się w rzeczywistość biznesową, jak trudnym bądź łatwym handlowiec uczyni go w swojej głowie. Szkolenie rozpoczynamy od mentalności. Ponieważ „głowa” to najczęściej miejsce w którym całą batalię o wprowadzenie podwyżek przegrywamy.
Jak najlepsi handlowcy mają poukładane w głowach, że patrzą na podwyżkę jako szansę? Będzie to moduł inspiracyjno - motywacyjny, pokazujący rzeczywistość wprowadzenia podwyżki jako szansę.
Wywieranie wpływu w sprzedaży to codzienność i nie musi wiązać się z manipulacją. Jakie zachowania wspierają zakupowca i jednocześnie osłabiają handlowca? Jak się przed nimi bronić?
Jak bronić się przed konkretnymi zagrywkami klienta w procesie negocjowania ceny.
Planowanie wprowadzania podwyżek to matematyka. Posiadając odpowiednie tabele możemy zaplanować zarówno skalę podwyżek jak i punkty kontrolne powiązane z utratą wolumenu.
By sprawnie przeprowadzić wprowadzanie podwyżek należy zaplanować cały proces. Kluczowym etapem jest wyznaczenie klientów objętych akcją oraz określenie produktów i usług, biorących udział w akcji podwyżkowej.
Trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran są twórcami algorytmu wprowadzenia podwyżek, które znalazł już swoje zastosowanie w kilkudziesięciu firmach. Podczas tego modułu trenerzy nauczą handlowców semantyki wprowadzenia podwyżki (co po kolei należy powiedzieć i jakimi argumentami się wesprzeć) oraz przeprowadzą warsztaty, w których handlowcy przygotują własne, gotowe wzorce lingwistyczne do wprowadzenia podwyżki.
Jedną z możliwych reakcji zakupowca może być „straszenie konkurencją” - "mam już innych dostawców", „weźmiemy od kogoś innego”, „mam tu kolejkę dostawców”.
W tym module handlowcy otrzymają konkretne narzędzia lingwistyczne, dzięki którym wyjdą obronną ręką z tego typu zagrywek słownych swoich klientów.
Największe efekty we wprowadzaniu podwyżek osiągnięto w firmach, w których manager sprzedaży zarządził wewnętrzne warsztaty i ćwiczenia. Okazuje się bowiem, że handlowcy, którzy kontaktowali się z klientami po wcześniejszych ćwiczeniach i przeprowadzonych wewnętrznie warsztatach, zyskiwali większą pewność siebie i odwagę. Mindset wpływa na umiejętności. Należy jednak pamiętać, że przećwiczone umiejętności wzmacniają nastawienie i motywację. Powodzenia!
460 zł
netto
565,80 zł brutto
w skład pakietu wchodzi
Najpopularniejszy
598 zł
netto
735,54 zł brutto
w skład pakietu wchodzi
1 500 zł
netto
1845,00 zł brutto
w skład pakietu wchodzi
Dostęp do kursu otrzymujesz na maila tuż po jego zakupieniu i rozpoczynasz go wtedy, kiedy sam chcesz go rozpocząć.
Dostęp jest nielimitowany czasem. Będziesz mógł korzystać z kursu tak długo jak będziesz tego potrzebował.
Tak, ponieważ jest to kurs onlie. Możesz do niego wracać tyle razy ile chcesz. Nie musisz nigdzie jeżdzić ani płacić za noclegi. Uczysz się tam gdzie jest Ci wygodnie.
Kurs jest online, więc to uczestnik decyduje o intensywności i sposobie uczenia się podczas kursu.
Cały kurs jest dostępny tuż po dokonaniu zakupu.
Zawody i stanowiska związane ze sprzedażą nie są normowane ustawami. Na rynku pracodawca i osoba rekrutująca sprawdza kompetencje. Kurs daje bardzo konkretne kompetencje związane z umiejętnościami sprzedażowymi oraz potwierdza udział w kursie certyfikatem (w pakiecie I i II).
Kurs odbywa się całkowici online, nie ma zjazdów stacjonarnych.
Tak, w momencie zakupu wystarczy podać dane.
Cały kurs prowadzi Adam Szaran i Roman Kawszyn, trenerzy sprzedaży i właściciele Al Fianco Partners
Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, Marketingu i Szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Współpracow-ał m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor i współautor czterech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny, Pierwsze skrzypce, Motivazione) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej, Capax Causae).Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners, firmie, zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.
Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu i finansów. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP, prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo.Autor i współautor trzech publikacji w formie CD (Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowej książki (Techniki Obrony Ceny). Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners.
Kurs online Wprowadzanie podwyżek u stałych klientów to:
- 0 zł kosztów dojazdu na szkolenie,
- 0 zł kosztów wyżywienia,
- 0 zł kosztów delegacji,
- 0 zł kosztów noclegu,
- 0 zł kosztów powtórzenia szkolenia
Arleta Kawszyn
phone 500 176 605
email arleta.kawszyn@alfianco.pl
Agnieszka Ratajczak
phone 533 030 015
email agnieszka.ratajczak@alfianco.pl
Katarzyna Szaran
phone 534 518 857
email katarzyna.szaran@alfianco.pl