Smart Seller

Kurs online o skutecznej rozmowie sprzedażowej

Tak! Chcę poznać szczegóły!arrow_right_alt

SMART SELLER to kurs online, który nauczy Cię jak prowadzić rozmowę sprzedażową

Jeśli:

  • jesteś sprzedawcą, handlowcem, managerem sprzedaży i chcesz doskonalić swój warsztat, operować skutecznymi technikami;
  • prowadzisz działalność gospodarczą i chcesz podnieść efektywność swojego biznesu
  • jesteś managerem sil sprzedaży i chcesz dostarczać swojemu zespołowi realnie działających narzędzi
  • podstawą Twojej działalności są usługi, które wykonujesz i musisz rozmawiać z klientami o cenach i ofercie
  • po prostu myślisz o tym by rozpocząć pracę handlowca i chcesz zdobyć nowe umiejętności

to kurs SMART SELLER jest dla Ciebie!

Romek i Adam podczas nagrania

Dlaczego my?

Jesteśmy handlowcami. Żyjemy ze sprzedaży. Na początku naszej ścieżki zawodowej szukaliśmy rozwiązań, technik, narzędzi. Na rynku było wiele propozycji. Niestety, „pachniały” jednak amerykańskim rynkiem, korporacyjnym językiem czy teoretycznymi rozważaniami psychologów, którzy nigdy nie sprzedawali.

Postanowiliśmy więc stworzyć własne narzędzia. Zebraliśmy te, które na rynku istnieją, wypróbowaliśmy na własnej skórze, sprawdziliśmy, które są skuteczne i działają, dodaliśmy te, które powstały w wyniku naszego doświadczenia i dziś możemy zaproponować program, który faktycznie działa. Realne narzędzia, techniki i sposoby, które tworzą wzór skutecznej rozmowy sprzedażowej.

Podczas kursu online nauczysz się:

  • co jest najważniejsze i co decyduje o skuteczności w rozmowie sprzedażowej z klientem
  • jak rozpocząć rozmowę i jakich technik użyć by zdobyć zaufanie i sympatię klienta
  • jak przeprowadzić początek rozmowy sprzedażowej by klient traktował Cię jak autorytet
  • jak zbadać potrzeby klienta by ten etap oprócz celu informacyjnego spełniał również cel perswazyjny
  • jakich sekwencji i algorytmów użyć by badanie potrzeb przygotowywało klienta do usłyszenia emocjonalnej prezentacji oferty
  • jak prezentować ofertę by wzbudzała pragnienie posiadania
  • jak kotwiczyć emocje zakupowe z wykorzystaniem neurolingwistyki
  • jak bronić cenę swojej oferty i odpowiadać na zastrzeżenie i obiekcje tak, by klient chciał przyjmować Twoje racje
  • jak odpowiadać klientowi gdy ten „straszy" Cię ofertą konkurencji
  • jakich sekwencji użyć by skutecznie sfinalizować rozmowę sprzedażową

Rekomendacje

Daniel Kwapich

„Umiejętne przeprowadzenie rozmowy sprzedażowej jest kluczem w pozyskaniu klienta, w sprzedaży. Roman i Adam mają tutaj bardzo realne narzędzia".

Daniel Kwapich

Dyrektor Handlowy Somfy Polska Sp. z o.o.

Grzegorz Radzyński

"Jeśli chodzi o profesjonalną rozmowę sprzedażową, nie znam firmy, która dawałaby takie narzędzia jak Al Fianco Partners. Już dawno temu powierzyłem jej swoich handlowców". 

Grzegorz Radzyński

Dyrektor Handlowy Roto Okna Dachowe Sp. z o. o. 

Wojciech Orzechowski

„Al Fianco nauczyło mnie jak prowadzić rozmowę sprzedażową. Dzisiaj powierzam im tysiące moich kursantów, by uczyli ich tego, czego nauczyli mnie".

Wojciech Orzechowski

Przedsiębiorca, Inwestor, Mentor

Kurs online SMART SELLER zawiera:

play_circle_filled_white

VIDEO
301 min, (ponad 5h) instruktażowych filmów video (z dodatkiem animacji)

audiotrack

MP3
301 min, (ponad 5h) materiału (wersja kursu do słuchania w aucie, drodze do pracy itp.)

picture_as_pdf

PODRĘCZNIK
z treścią kursu (czytanie wspiera poznawanie nowych umiejętności)

picture_as_pdf

ĆWICZENIA
zeszyt z ćwiczeniami (ćwiczenia poznanych technik)

ac_unit

EXTRA
dodatkowo audiobooki, certyfikat ukończenia kursu i konsultacje

1. Schemat rozmowy sprzedażowej

W czasie modułu poznasz algorytm skutecznej rozmowy sprzedażowej, będziesz wiedział co „krok po kroku” musisz zrobić w czasie rozmowy z klientem by sprzedać. Dowiesz się o przewadze planowania rozmowy nad spontanicznym działaniem.

2. Wzór na skuteczność rozmowy sprzedażowej

W czasie modułu dowiesz się jaki jest wzór matematyczny skutecznej rozmowy sprzedażowej. Nauczysz się planowania wyników sprzedaży w oparciu o „lejek" sprzedaży. Zrozumiesz, które momenty rozmowy są kluczowe dla wyniku.

3. Elevator pitch

W trakcie tego modułu poznasz technikę „elevator pitch” i nauczysz się ją stosować zgodnie z dwoma proponowanymi wzorami. Będziesz wiedział jak zainteresować rozmówcę własną ofertą w czasie krótkiej pogawędki.

4. Small talk

W tym module nauczysz się prowadzić „small talk”. Dowiesz się jakie jest 6 podstawowych zasad "small talk”, otrzymasz konkretne rozwiązania z tym związane.

5. Analiza potrzeb

W czasie modułu poznasz wszystkie skuteczne techniki związane z badaniem potrzeb. Nauczysz się prowadzić analizę potrzeb klienta w oparciu o model „Kratera pytań”.

6. Analiza potrzeb cz.2

W module tym poznasz zasadę drugiego modelu badania potrzeb ,skierowanego na zdobywanie "klientów konkurencji”. Nauczysz się prowadzić rozmowę z klientem w sekwencji „OGS”.

7. Strategia argumentacji

W takcie modułu nauczysz się prezentować własną ofertę w sposób zapewniający emocjonalne postrzeganie wartości przez klienta.

8. Istota obiekcji

W module dowiesz się dlaczego klienci wyrażają obiekcje i jakie są procesy myślowe z tym związane. Dzięki tej wiedzy będziesz miał większą pewność w prowadzeniu klienta przez ten etap.

9. Techniki Obrony Ceny

W module tym nauczysz się odpowiadać na zarzut klienta dot. twojej ceny („za drogo”). Poznasz 6 technik przekonywania klienta do zakupu. Będziesz wiedział jak zaszczepić wątpliwości do ofert konkurencyjnych. Poznasz zasady udzielania rabatów, dowiesz się kiedy rabat zadziała. Będziesz wiedział jakich błędów unikać by klient nie „okopał się” na swoim stanowisku.

10. Finalizacja Sprzedaży

W takcie modułu nauczysz się trzech sposobów finalizowania transakcji.

11. Obsługa posprzedażna

W trakcie tego modułu dowiesz się co możesz zrobić w trakcie obsługi klienta by wzmacniać jego satysfakcję lub poprawiać rotację własnych produktów (w przypadku działania u pośredników w sprzedaży).

12. Obsługa posprzedażna cz.2

W tym module nauczysz się „techniki wdzięczności”, która przenosi relacje z klientem na nowy poziom.

DOSTĘPY

Pakiet BASIC

603 zł

brutto

w skład pakietu wchodzi

  • instruktażowe filmy video (301 min.)
  • ścieżka audio (mp3) (301 min)
  • podręcznik pdf
  • zeszyt ćwiczeń
Pakiet VIP

860 zł

brutto

w skład pakietu wchodzi

  • instruktażowe filmy video (301 min.)
  • ścieżka audio (mp3) (301 min)
  • podręcznik pdf
  • zeszyt ćwiczeń
  • certyfikat ukończenia kursu w wersji elektronicznej
    do samodzielnego wydrukowania
  • Audiobooki mp3
    (Prawda i charyzma (47 min.), Personal branding (46 min), Storytelling (2h, 24 min.), Selftuning (45min.)
Pakiet VIP+

1669 zł

brutto

w skład pakietu wchodzi

  • instruktażowe filmy video (301 min.)
  • ścieżka audio (mp3) (301 min)
  • podręcznik pdf
  • zeszyt ćwiczeń
  • certyfikat ukończenia kursu w wersji elektronicznej
    do samodzielnego wydrukowania
  • Audiobooki mp3
    (Prawda i charyzma (47 min.), Personal branding (46 min), Storytelling (2h, 24 min.), Selftuning (45min.)
  • 2h konsultacji z trenerami (via skype)

Dla kogo jest ten kurs?

  • sprzedawcy
  • przedstawiciele handlowi
  • KAMowie
  • telemarketerzy
  • managerowie sprzedaży
  • prowadzący działalność gospodarczą
  • przedstawiciele wolnych zawodów, rozmawiających z klientem (stomatolog, prawnik, rzemieślnik itp.)
  • osoby chcące rozpocząć pracę handlowca

Najczęściej zadawane pytania: /FAQ/

Dostęp do kursu otrzymujesz na maila tuż po jego zakupieniu i rozpoczynasz go wtedy, kiedy sam chcesz go rozpocząć.

Dostęp jest nielimitowany czasem. Będziesz mógł korzystać z kursu tak długo jak będziesz tego potrzebował.

Tak, ponieważ jest to kurs onlie. Możesz do niego wracać tyle razy ile chcesz. Nie musisz nigdzie jeżdzić ani płacić za noclegi. Uczysz się tam gdzie jest Ci wygodnie.

Kurs jest online, więc to uczestnik decyduje o intensywności i sposobie uczenia się podczas kursu.

Cały kurs jest dostępny tuż po dokonaniu zakupu.

Zawody i stanowiska związane ze sprzedażą nie są normowane ustawami. Na rynku pracodawca i osoba rekrutująca sprawdza kompetencje. Kurs daje bardzo konkretne kompetencje związane z umiejętnościami sprzedażowymi oraz potwierdza udział w kursie certyfikatem (w pakiecie I i II).

Kurs odbywa się całkowici online, nie ma zjazdów stacjonarnych.

Tak, w momencie zakupu wystarczy podać dane.

Cały kurs prowadzi Adam Szaran i Roman Kawszyn, trenerzy sprzedaży i właściciele Al Fianco Partners

Prowadzący

Roman Kawszyn

Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, Marketingu i Szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Współpracow-ał m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor i współautor czterech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny, Pierwsze skrzypce, Motivazione) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej, Capax Causae).Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners, firmie, zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.

Adam Szaran

Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu i finansów. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP, prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo.Autor i współautor trzech publikacji w formie CD (Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowej książki (Techniki Obrony Ceny). Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners.

W skrócie

Skuteczna rozmowa sprzedażowa to podstawa pracy z klientem. Istnieją takie narzędzia, techniki i sposoby, dzięki którym jesteśmy skuteczniejsi, mamy większy wynik sprzedażowy, większą satysfakcję, większą ilość zadowolonych klientów.

Zazwyczaj tego typu umiejętności można zdobyć na szkoleniach stacjonarnych. Niestety, zazwyczaj są one drogie, organizowane są gdzieś daleko, trzeba stracić czas na dojazd, powrót.

Czasem zdarza się, że trener sprzedaży przyjeżdża do firmy, w której pracujemy. Są to jednak rozwiązania drogie, odbywają się w konkretnym miejscu, dniu, trudno jest nadrobić nieobecność na takim szkoleniu. Jeśli zaś doszedł do grupy nowy handlowiec, jego wdrożenie w techniki sprzedaży jest pracochłonne.

Kurs online SMART SELLER to:
- 0 zł kosztów dojazdu na szkolenie,
- 0 zł kosztów wyżywienia,
- 0 zł kosztów delegacji,
- 0 zł kosztów noclegu,
- 0 zł kosztów powtórzenia szkolenia

Kontakt

Arleta Kawszyn

phone 500 176 605

Agnieszka Ratajczak

phone 533 030 015

Katarzyna Szaran

phone 534 518 857