Jeśli:
to kurs SMART SELLER jest dla Ciebie!
Jesteśmy handlowcami. Żyjemy ze sprzedaży. Na początku naszej ścieżki zawodowej szukaliśmy rozwiązań, technik, narzędzi. Na rynku było wiele propozycji. Niestety, „pachniały” jednak amerykańskim rynkiem, korporacyjnym językiem czy teoretycznymi rozważaniami psychologów, którzy nigdy nie sprzedawali.
Postanowiliśmy więc stworzyć własne narzędzia. Zebraliśmy te, które na rynku istnieją, wypróbowaliśmy na własnej skórze, sprawdziliśmy, które są skuteczne i działają, dodaliśmy te, które powstały w wyniku naszego doświadczenia i dziś możemy zaproponować program, który faktycznie działa. Realne narzędzia, techniki i sposoby, które tworzą wzór skutecznej rozmowy sprzedażowej.
„Umiejętne przeprowadzenie rozmowy sprzedażowej jest kluczem w pozyskaniu klienta, w sprzedaży. Roman i Adam mają tutaj bardzo realne narzędzia".
Daniel Kwapich
Dyrektor Handlowy Somfy Polska Sp. z o.o.
"Jeśli chodzi o profesjonalną rozmowę sprzedażową, nie znam firmy, która dawałaby takie narzędzia jak Al Fianco Partners. Już dawno temu powierzyłem jej swoich handlowców".
Grzegorz Radzyński
Dyrektor Handlowy Roto Okna Dachowe Sp. z o. o.
„Al Fianco nauczyło mnie jak prowadzić rozmowę sprzedażową. Dzisiaj powierzam im tysiące moich kursantów, by uczyli ich tego, czego nauczyli mnie".
Wojciech Orzechowski
Przedsiębiorca, Inwestor, Mentor
VIDEO
301 min, (ponad 5h) instruktażowych filmów video (z dodatkiem animacji)
MP3
301 min, (ponad 5h) materiału (wersja kursu do słuchania w aucie, drodze do pracy itp.)
PODRĘCZNIK
z treścią kursu (czytanie wspiera poznawanie nowych umiejętności)
ĆWICZENIA
zeszyt z ćwiczeniami (ćwiczenia poznanych technik)
EXTRA
dodatkowo audiobooki, certyfikat ukończenia kursu i konsultacje
W czasie modułu poznasz algorytm skutecznej rozmowy sprzedażowej, będziesz wiedział co „krok po kroku” musisz zrobić w czasie rozmowy z klientem by sprzedać. Dowiesz się o przewadze planowania rozmowy nad spontanicznym działaniem.
W czasie modułu dowiesz się jaki jest wzór matematyczny skutecznej rozmowy sprzedażowej. Nauczysz się planowania wyników sprzedaży w oparciu o „lejek" sprzedaży. Zrozumiesz, które momenty rozmowy są kluczowe dla wyniku.
W trakcie tego modułu poznasz technikę „elevator pitch” i nauczysz się ją stosować zgodnie z dwoma proponowanymi wzorami. Będziesz wiedział jak zainteresować rozmówcę własną ofertą w czasie krótkiej pogawędki.
W tym module nauczysz się prowadzić „small talk”. Dowiesz się jakie jest 6 podstawowych zasad "small talk”, otrzymasz konkretne rozwiązania z tym związane.
W czasie modułu poznasz wszystkie skuteczne techniki związane z badaniem potrzeb. Nauczysz się prowadzić analizę potrzeb klienta w oparciu o model „Kratera pytań”.
W module tym poznasz zasadę drugiego modelu badania potrzeb ,skierowanego na zdobywanie "klientów konkurencji”. Nauczysz się prowadzić rozmowę z klientem w sekwencji „OGS”.
W takcie modułu nauczysz się prezentować własną ofertę w sposób zapewniający emocjonalne postrzeganie wartości przez klienta.
W module dowiesz się dlaczego klienci wyrażają obiekcje i jakie są procesy myślowe z tym związane. Dzięki tej wiedzy będziesz miał większą pewność w prowadzeniu klienta przez ten etap.
W module tym nauczysz się odpowiadać na zarzut klienta dot. twojej ceny („za drogo”). Poznasz 6 technik przekonywania klienta do zakupu. Będziesz wiedział jak zaszczepić wątpliwości do ofert konkurencyjnych. Poznasz zasady udzielania rabatów, dowiesz się kiedy rabat zadziała. Będziesz wiedział jakich błędów unikać by klient nie „okopał się” na swoim stanowisku.
W takcie modułu nauczysz się trzech sposobów finalizowania transakcji.
W trakcie tego modułu dowiesz się co możesz zrobić w trakcie obsługi klienta by wzmacniać jego satysfakcję lub poprawiać rotację własnych produktów (w przypadku działania u pośredników w sprzedaży).
W tym module nauczysz się „techniki wdzięczności”, która przenosi relacje z klientem na nowy poziom.
603 zł
brutto
w skład pakietu wchodzi
Najpopularniejszy
860 zł
brutto
w skład pakietu wchodzi
1669 zł
brutto
w skład pakietu wchodzi
Dostęp do kursu otrzymujesz na maila tuż po jego zakupieniu i rozpoczynasz go wtedy, kiedy sam chcesz go rozpocząć.
Dostęp jest nielimitowany czasem. Będziesz mógł korzystać z kursu tak długo jak będziesz tego potrzebował.
Tak, ponieważ jest to kurs onlie. Możesz do niego wracać tyle razy ile chcesz. Nie musisz nigdzie jeżdzić ani płacić za noclegi. Uczysz się tam gdzie jest Ci wygodnie.
Kurs jest online, więc to uczestnik decyduje o intensywności i sposobie uczenia się podczas kursu.
Cały kurs jest dostępny tuż po dokonaniu zakupu.
Zawody i stanowiska związane ze sprzedażą nie są normowane ustawami. Na rynku pracodawca i osoba rekrutująca sprawdza kompetencje. Kurs daje bardzo konkretne kompetencje związane z umiejętnościami sprzedażowymi oraz potwierdza udział w kursie certyfikatem (w pakiecie I i II).
Kurs odbywa się całkowici online, nie ma zjazdów stacjonarnych.
Tak, w momencie zakupu wystarczy podać dane.
Cały kurs prowadzi Adam Szaran i Roman Kawszyn, trenerzy sprzedaży i właściciele Al Fianco Partners
Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, Marketingu i Szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Współpracow-ał m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor i współautor czterech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny, Pierwsze skrzypce, Motivazione) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej, Capax Causae).Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners, firmie, zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.
Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu i finansów. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP, prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo.Autor i współautor trzech publikacji w formie CD (Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowej książki (Techniki Obrony Ceny). Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners.
Skuteczna rozmowa sprzedażowa to podstawa pracy z klientem. Istnieją takie narzędzia, techniki i sposoby, dzięki którym jesteśmy skuteczniejsi, mamy większy wynik sprzedażowy, większą satysfakcję, większą ilość zadowolonych klientów.
Zazwyczaj tego typu umiejętności można zdobyć na szkoleniach stacjonarnych. Niestety, zazwyczaj są one drogie, organizowane są gdzieś daleko, trzeba stracić czas na dojazd, powrót.
Czasem zdarza się, że trener sprzedaży przyjeżdża do firmy, w której pracujemy. Są to jednak rozwiązania drogie, odbywają się w konkretnym miejscu, dniu, trudno jest nadrobić nieobecność na takim szkoleniu. Jeśli zaś doszedł do grupy nowy handlowiec, jego wdrożenie w techniki sprzedaży jest pracochłonne.
Kurs online SMART SELLER to:
- 0 zł kosztów dojazdu na szkolenie,
- 0 zł kosztów wyżywienia,
- 0 zł kosztów delegacji,
- 0 zł kosztów noclegu,
- 0 zł kosztów powtórzenia szkolenia
Arleta Kawszyn
phone 500 176 605
email arleta.kawszyn@alfianco.pl
Agnieszka Ratajczak
phone 533 030 015
email agnieszka.ratajczak@alfianco.pl
Katarzyna Szaran
phone 534 518 857
email katarzyna.szaran@alfianco.pl