Budowanie relacji to kluczowa umiejętność. Stawiamy ją na równi ze znajomością technik sprzedaży, obrony ceny i prezentacji oferty. Jeśli osoba sprzedająca ma kapitalny warsztat umiejętności sprzedażowych ale swoim zachowaniem nie wzbudza zaufania i sympatii, nigdy nie „otworzy” klienta na siebie ani na ofertę swoją lub firmy. Kupujemy bowiem od tych, których lubimy i którym ufamy.
Problem polega na tym, że klient o tym, czy Ci ufa i Cię lubi, zadecyduje w ciągu 15-30 sekund pierwszego kontaktu. A przecież relacje buduje się latami. Dopiero egzamin czasu wskazuje zwycięzców i przegranych.
Gdy jednak sprzedajesz, czas nie gra po Twojej stronie. Sympatia i zaufanie muszą zostać zbudowane szybko. Czy istnieją metody, dzięki którym ktoś nam zaufa w ciągu 5 minut. Czy może ktoś nas polubić w ciągu 30 sekund? Oczywiście, że istnieją. Nauczycie się ich podczas tego kursu.
Jeśli:
to kurs RELATOR jest dla Ciebie!
Jesteśmy handlowcami. Żyjemy ze sprzedaży. Na początku naszej ścieżki zawodowej szukaliśmy rozwiązań, technik, narzędzi. Na rynku było wiele propozycji. Niestety, „pachniały” jednak amerykańskim rynkiem, korporacyjnym językiem czy teoretycznymi rozważaniami psychologów, którzy nigdy nie sprzedawali.
Postanowiliśmy więc stworzyć własne narzędzia. Zebraliśmy te, które na rynku istnieją, wypróbowaliśmy na własnej skórze, sprawdziliśmy, które są skuteczne i działają, dodaliśmy te, które powstały w wyniku naszego doświadczenia i dziś możemy zaproponować program, który faktycznie działa. Realne narzędzia, techniki i sposoby, dzięki którym będziesz bardzo szybko wzbudzał zaufanie i sympatię.
„Umiejętne przeprowadzenie rozmowy sprzedażowej jest kluczem w pozyskaniu klienta, w sprzedaży. Roman i Adam mają tutaj bardzo realne narzędzia".
Daniel Kwapich
Dyrektor Handlowy Somfy Polska Sp. z o.o.
"Jeśli chodzi o profesjonalną rozmowę sprzedażową, nie znam firmy, która dawałaby takie narzędzia jak Al Fianco Partners. Już dawno temu powierzyłem jej swoich handlowców".
Grzegorz Radzyński
Dyrektor Handlowy Roto Okna Dachowe Sp. z o. o.
„Al Fianco nauczyło mnie jak prowadzić rozmowę sprzedażową. Dzisiaj powierzam im tysiące moich kursantów, by uczyli ich tego, czego nauczyli mnie".
Wojciech Orzechowski
Przedsiębiorca, Inwestor, Mentor
VIDEO
205 min, (3h 25 min) instruktażowych filmów video
MP3
205 min, (3h 25 min) materiału (wersja kursu do słuchania w aucie, drodze do pracy itp.)
PODRĘCZNIK
książkę Adama Szarana pt. Element twórczy. techniki szybkiego budowania relacji z klientami (pdf)
EXTRA
dodatkowo audiobooki, certyfikat ukończenia kursu i konsultacje
W czasie modułu dowiesz się czym jest manipulacja i czy stosowanie technik do budowania relacji mieści się w tej kategorii. Poznasz podejście Al Fianco do tego tematu. Dowiesz się czym jest wywieranie wpływu i poznasz sposób spojrzenia na stosowanie technik, który dodaje siły w działaniu.
W czasie modułu dowiesz się jaką wagę mają relacje w procesie sprzedaży. Poznasz relację pomiędzy relacjami a klasycznymi technikami sprzedaży. Roman pokaże przykłady „z życia” gdzie widać jak relacje zmieniają zaufanie do sprzedawcy.
W module opisywane są dwie koncepcje budowania relacji. Jedna z koncepcji zakłada przyspieszenie procesu przez czynniki wyzwalające relacje. Wyjaśniona zostanie mechanika działania od zewnątrz do wewnątrz.
W module opisywana jest jedna z przeszkód do budowania relacji w trakcie rozmowy z klientem. Klient może dopisywać nam intencje, które nie sprzyjają budowaniu relacji. Roman dzieli się sposobem opartym o wyrażanie emocji, który zabezpiecza przed niekorzystnym dla handlowca tokiem myślowym w głowie klienta.
W czasie modułu omawiamy problem społeczny „obojętności na innych”. Na bazie doświadczeń, które ma Twój klient można zbudować przewagę nad innymi handlowcami poprzez zaakcentowanie koncentracji na kliencie. Każdy chciałby to zrobić natomiast nie każdy robi to skutecznie. W module poznasz najbardziej skuteczny sposób.
W czasie modułu poznasz diagnozę społeczną, o którą opiera się technika dowartościowania. Dowiesz się dlaczego w warunkach biznesowych trudno jest mówić komplementy. Poznasz 3 skuteczne techniki wspierania wartości klienta. Dowiesz się dlaczego warto działać nawet jeśli ludzie odrzucają to co mówimy.
W module opisujemy kolejną technikę budowania relacji opartą o wzmacnianie wiarygodności komunikatu przez przyznanie się do zmiany opinii. Dowiesz się jak to zrobić by było to bezpieczne i skuteczne. Dowiesz się dlaczego w kliencie wywołuje to jeszcze więcej pozytywnych emocji.
Z modułu dowiesz się dlaczego nie warto być zbyt doskonałym. Poznasz metodę ocieplania wizerunku przez tworzenie słabości. Adam omawia również filozofię przesuwania się wobec średniej.
W czasie modułu dowiesz się o tym jak i kiedy stosować etykietowanie. Poznasz zasady oraz dowiesz się kto był prekursorem stosowania tej techniki w negocjacjach.
W czasie modułu Adam omawia zasadę, która łamie wzorzec zachowań typowych dla handlu. Zwykle handlowcy skupiają się na tym by coś ofiarować klientowi dla zdobycia sympatii. My mówimy, że bardziej skutecznym będzie gdy to klient coś Ci da.
W module omawiamy technikę prowadzenia rozmowy z klientem, która uwalnia go od wyrzutów sumienia i kieruje jego emocjami. Na zakończenie techniki powinieneś wskazywać rozwiązania a cała procedura opisana jest na filmie.
W czasie modułu omawiamy trzy wymagania kontrahentów, które zapewniają ich otwartość. Dowiesz się jak uzupełnić każde z 3 wymagań poprzez odpowiednie techniki. Wszystko w oparciu o przykłady.
W module koncentrujemy się na sytuacjach, które są codziennością w pracy z klientem i jednocześnie niosą one dużo nerwów i strachu o relacje. W sytuacjach kryzysowych najbardziej liczy się sposób reakcji ponieważ prawidłowe działanie zapewnia scementowanie więzi z klientem. Na filmie znajdziesz technikę reakcji na krzyk klienta i sposobu odmowy klientowi.
Moduł omawia sytuację, w której klient czuje się poszkodowany i składa skargę. Pierwsza reakcja decyduje o tym jakie emocje pojawią się w kliencie i jak będzie się zachowywał. Podejmując odpowiednie działanie możemy spowodować, że całą sytuację zapamięta w sposób pozytywny co wpłynie na to, że stanie się wiernym klientem.
W module poznasz metodę na budowanie relacji poprzez upodobnienie się do klienta. Lubimy ludzi podobnych do siebie, dlatego właśnie warto znać trzy poziomy, na których klient najbardziej poczuje, że spotkał kogoś ze „swojego świata”.
603 zł
brutto
w skład pakietu wchodzi
Najpopularniejszy
860 zł
brutto
w skład pakietu wchodzi
1669 zł
brutto
w skład pakietu wchodzi
Dostęp do kursu otrzymujesz na maila tuż po jego zakupieniu i rozpoczynasz go wtedy, kiedy sam chcesz go rozpocząć.
Dostęp jest nielimitowany czasem. Będziesz mógł korzystać z kursu tak długo jak będziesz tego potrzebował.
Tak, ponieważ jest to kurs onlie. Możesz do niego wracać tyle razy ile chcesz. Nie musisz nigdzie jeżdzić ani płacić za noclegi. Uczysz się tam gdzie jest Ci wygodnie.
Kurs jest online, więc to uczestnik decyduje o intensywności i sposobie uczenia się podczas kursu.
Cały kurs jest dostępny tuż po dokonaniu zakupu.
Zawody i stanowiska związane ze sprzedażą nie są normowane ustawami. Na rynku pracodawca i osoba rekrutująca sprawdza kompetencje. Kurs daje bardzo konkretne kompetencje związane z umiejętnościami sprzedażowymi oraz potwierdza udział w kursie certyfikatem (w pakiecie I i II).
Kurs odbywa się całkowici online, nie ma zjazdów stacjonarnych.
Tak, w momencie zakupu wystarczy podać dane.
Cały kurs prowadzi Adam Szaran i Roman Kawszyn, trenerzy sprzedaży i właściciele Al Fianco Partners
Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, Marketingu i Szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Współpracow-ał m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor i współautor czterech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny, Pierwsze skrzypce, Motivazione) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej, Capax Causae).Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners, firmie, zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.
Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu i finansów. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP, prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo.Autor i współautor trzech publikacji w formie CD (Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowej książki (Techniki Obrony Ceny). Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners.
Kurs online Relator to:
- 0 zł kosztów dojazdu na szkolenie,
- 0 zł kosztów wyżywienia,
- 0 zł kosztów delegacji,
- 0 zł kosztów noclegu,
- 0 zł kosztów powtórzenia szkolenia
Arleta Kawszyn
phone 500 176 605
email arleta.kawszyn@alfianco.pl
Agnieszka Ratajczak
phone 533 030 015
email agnieszka.ratajczak@alfianco.pl
Katarzyna Szaran
phone 534 518 857
email katarzyna.szaran@alfianco.pl