Relator

Techniki szybkiego budowania relacji z klientem
Kurs on-line

Tak! Chcę poznać szczegóły!arrow_right_alt

Relator to kurs on-line, który nauczy Cię szybkiego budowania relacji z Twoimi klientami.

Budowanie relacji to kluczowa umiejętność. Stawiamy ją na równi ze znajomością technik sprzedaży, obrony ceny i prezentacji oferty. Jeśli osoba sprzedająca ma kapitalny warsztat umiejętności sprzedażowych ale swoim zachowaniem nie wzbudza zaufania i sympatii, nigdy nie „otworzy” klienta na siebie ani na ofertę swoją lub firmy. Kupujemy bowiem od tych, których lubimy i którym ufamy.

Problem polega na tym, że klient o tym, czy Ci ufa i Cię lubi, zadecyduje w ciągu 15-30 sekund pierwszego kontaktu. A przecież relacje buduje się latami. Dopiero egzamin czasu wskazuje zwycięzców i przegranych.

Gdy jednak sprzedajesz, czas nie gra po Twojej stronie. Sympatia i zaufanie muszą zostać zbudowane szybko. Czy istnieją metody, dzięki którym ktoś nam zaufa w ciągu 5 minut. Czy może ktoś nas polubić w ciągu 30 sekund? Oczywiście, że istnieją. Nauczycie się ich podczas tego kursu.

Jeśli:

  • jesteś sprzedawcą, handlowcem, managerem sprzedaży i chcesz doskonalić swój warsztat, operować skutecznymi technikami
  • prowadzisz działalność gospodarczą i chcesz podnieść efektywność swojego biznesu
  • jesteś managerem sil sprzedaży i chcesz dostarczać swojemu zespołowi realnie działających narzędzi
  • podstawą Twojej działalności są usługi, które wykonujesz i musisz rozmawiać z klientami o cenach i ofercie
  • po prostu myślisz o tym by rozpocząć pracę handlowca i chcesz zdobyć nowe umiejętności

to kurs RELATOR jest dla Ciebie!

Romek i Adam podczas nagrania

Dlaczego my?

Jesteśmy handlowcami. Żyjemy ze sprzedaży. Na początku naszej ścieżki zawodowej szukaliśmy rozwiązań, technik, narzędzi. Na rynku było wiele propozycji. Niestety, „pachniały” jednak amerykańskim rynkiem, korporacyjnym językiem czy teoretycznymi rozważaniami psychologów, którzy nigdy nie sprzedawali.

Postanowiliśmy więc stworzyć własne narzędzia. Zebraliśmy te, które na rynku istnieją, wypróbowaliśmy na własnej skórze, sprawdziliśmy, które są skuteczne i działają, dodaliśmy te, które powstały w wyniku naszego doświadczenia i dziś możemy zaproponować program, który faktycznie działa. Realne narzędzia, techniki i sposoby, dzięki którym będziesz bardzo szybko wzbudzał zaufanie i sympatię.

Podczas kursu online nauczysz się:

  • jak w ciągu 15-30 sekund wzbudzać zaufanie i sympatię podczas rozmowy sprzedażowej
  • jak rozpocząć rozmowę i jakich technik użyć by zablokować negatywne nastawienie klienta
  • jakich komunikatów używać by klient czuł się dowartościowany i spełniony w Twojej obecności
  • jak używać słów, które rozbrajają każdą sytuację trudną i odbudowują utracone zaufanie
  • jakich sekwencji i algorytmów użyć by klient wierzył w nasze dobre intencje
  • jak dopasowywać poziom werbalny i pozawerbalny komunikacji by klient czuł, że jesteś z tego samego świata
  • jak reagować na sytuację trudną i reklamacyjną by ocalać powstałe wcześniej relacje
  • jak stosować zachowania, które naturalnie wzbudzają sympatię relacyjną (6 technik)
  • jakich sekwencji użyć na początku rozmowy by skutecznie sfinalizować

Rekomendacje

Daniel Kwapich

„Umiejętne przeprowadzenie rozmowy sprzedażowej jest kluczem w pozyskaniu klienta, w sprzedaży. Roman i Adam mają tutaj bardzo realne narzędzia".

Daniel Kwapich

Dyrektor Handlowy Somfy Polska Sp. z o.o.

Grzegorz Radzyński

"Jeśli chodzi o profesjonalną rozmowę sprzedażową, nie znam firmy, która dawałaby takie narzędzia jak Al Fianco Partners. Już dawno temu powierzyłem jej swoich handlowców". 

Grzegorz Radzyński

Dyrektor Handlowy Roto Okna Dachowe Sp. z o. o. 

Wojciech Orzechowski

„Al Fianco nauczyło mnie jak prowadzić rozmowę sprzedażową. Dzisiaj powierzam im tysiące moich kursantów, by uczyli ich tego, czego nauczyli mnie".

Wojciech Orzechowski

Przedsiębiorca, Inwestor, Mentor

Kurs online Relator zawiera:

play_circle_filled_white

VIDEO
205 min, (3h 25 min) instruktażowych filmów video

audiotrack

MP3
205 min, (3h 25 min) materiału (wersja kursu do słuchania w aucie, drodze do pracy itp.)

picture_as_pdf

PODRĘCZNIK
książkę Adama Szarana pt. Element twórczy. techniki szybkiego budowania relacji z klientami (pdf)

ac_unit

EXTRA
dodatkowo audiobooki, certyfikat ukończenia kursu i konsultacje

1. Wzbudzanie sympatii i zaufania a manipulacja

W czasie modułu dowiesz się czym jest manipulacja i czy stosowanie technik do budowania relacji mieści się w tej kategorii. Poznasz podejście Al Fianco do tego tematu. Dowiesz się czym jest wywieranie wpływu i poznasz sposób spojrzenia na stosowanie technik, który dodaje siły w działaniu.

2. Relacje jako niezbędny warunek skuteczności sprzedażowej

W czasie modułu dowiesz się jaką wagę mają relacje w procesie sprzedaży. Poznasz relację pomiędzy relacjami a klasycznymi technikami sprzedaży. Roman pokaże przykłady „z życia” gdzie widać jak relacje zmieniają zaufanie do sprzedawcy.

3. Dwie metody budowania relacji (intencjonalnie i na zewnątrz)

W module opisywane są dwie koncepcje budowania relacji. Jedna z koncepcji zakłada przyspieszenie procesu przez czynniki wyzwalające relacje. Wyjaśniona zostanie mechanika działania od zewnątrz do wewnątrz.

4. Zamknięcie dopływu negatywnych myśli

W module opisywana jest jedna z przeszkód do budowania relacji w trakcie rozmowy z klientem. Klient może dopisywać nam intencje, które nie sprzyjają budowaniu relacji. Roman dzieli się sposobem opartym o wyrażanie emocji, który zabezpiecza przed niekorzystnym dla handlowca tokiem myślowym w głowie klienta.

5. Technika zauważania i stawiania klienta w centrum

W czasie modułu omawiamy problem społeczny „obojętności na innych”. Na bazie doświadczeń, które ma Twój klient można zbudować przewagę nad innymi handlowcami poprzez zaakcentowanie koncentracji na kliencie. Każdy chciałby to zrobić natomiast nie każdy robi to skutecznie. W module poznasz najbardziej skuteczny sposób.

6. Dowartościowanie i 3 metody wiarygodności dowartościowania

W czasie modułu poznasz diagnozę społeczną, o którą opiera się technika dowartościowania. Dowiesz się dlaczego w warunkach biznesowych trudno jest mówić komplementy. Poznasz 3 skuteczne techniki wspierania wartości klienta. Dowiesz się dlaczego warto działać nawet jeśli ludzie odrzucają to co mówimy.

7. Przeramowanie emocji negatyw-pozytyw

W module opisujemy kolejną technikę budowania relacji opartą o wzmacnianie wiarygodności komunikatu przez przyznanie się do zmiany opinii. Dowiesz się jak to zrobić by było to bezpieczne i skuteczne. Dowiesz się dlaczego w kliencie wywołuje to jeszcze więcej pozytywnych emocji.

8. Ludzka twarz

Z modułu dowiesz się dlaczego nie warto być zbyt doskonałym. Poznasz metodę ocieplania wizerunku przez tworzenie słabości. Adam omawia również filozofię przesuwania się wobec średniej.

9. Etykietowanie

W czasie modułu dowiesz się o tym jak i kiedy stosować etykietowanie. Poznasz zasady oraz dowiesz się kto był prekursorem stosowania tej techniki w negocjacjach.

10. Proś o przysługę

W czasie modułu Adam omawia zasadę, która łamie wzorzec zachowań typowych dla handlu. Zwykle handlowcy skupiają się na tym by coś ofiarować klientowi dla zdobycia sympatii. My mówimy, że bardziej skutecznym będzie gdy to klient coś Ci da.

11. Recepta na ludzi

W module omawiamy technikę prowadzenia rozmowy z klientem, która uwalnia go od wyrzutów sumienia i kieruje jego emocjami. Na zakończenie techniki powinieneś wskazywać rozwiązania a cała procedura opisana jest na filmie.

12. Trzy wytyczne relacyjności w biznesie

W czasie modułu omawiamy trzy wymagania kontrahentów, które zapewniają ich otwartość. Dowiesz się jak uzupełnić każde z 3 wymagań poprzez odpowiednie techniki. Wszystko w oparciu o przykłady.

13. Ocalanie relacji w sytuacjach trudnych I.

W module koncentrujemy się na sytuacjach, które są codziennością w pracy z klientem i jednocześnie niosą one dużo nerwów i strachu o relacje. W sytuacjach kryzysowych najbardziej liczy się sposób reakcji ponieważ prawidłowe działanie zapewnia scementowanie więzi z klientem. Na filmie znajdziesz technikę reakcji na krzyk klienta i sposobu odmowy klientowi.

14. Ocalanie relacji w sytuacjach trudnych II.

Moduł omawia sytuację, w której klient czuje się poszkodowany i składa skargę. Pierwsza reakcja decyduje o tym jakie emocje pojawią się w kliencie i jak będzie się zachowywał. Podejmując odpowiednie działanie możemy spowodować, że całą sytuację zapamięta w sposób pozytywny co wpłynie na to, że stanie się wiernym klientem.

15. Proś o przysługę

W module poznasz metodę na budowanie relacji  poprzez upodobnienie się do klienta. Lubimy ludzi podobnych do siebie, dlatego właśnie warto znać trzy poziomy, na których klient najbardziej poczuje, że spotkał kogoś ze „swojego świata”.

PRZEDSPRZEDAŻ KURSU

Pakiet BASIC

603zł 299 zł

brutto

w skład pakietu wchodzi

  • instruktażowe filmy video (205 min.)
  • ścieżka audio (mp3) (205 min)
  • podręcznik pdf
Pakiet VIP

860zł 376 zł

brutto

w skład pakietu wchodzi

  • instruktażowe filmy video (205 min.)
  • ścieżka audio (mp3) (205 min)
  • podręcznik pdf
  • certyfikat ukończenia kursu w wersji elektronicznej
    do samodzielnego wydrukowania
  • Audiobooki mp3
    (5 kodów na dowolne audiobooki ze sklepu alfianco.pl)
Pakiet VIP+

1669 zł 820 zł

brutto

w skład pakietu wchodzi

  • instruktażowe filmy video (205 min.)
  • ścieżka audio (mp3) (205 min)
  • podręcznik pdf
  • certyfikat ukończenia kursu w wersji elektronicznej
    do samodzielnego wydrukowania
  • Audiobooki mp3
    (5 kodów na dowolny audiobook ze sklepu alfianco.pl)
  • 2h konsultacji z trenerami (via skype)

Cena ważna tylko do 24 września

pozostało

Dla kogo jest ten kurs?

  • sprzedawcy
  • przedstawiciele handlowi
  • KAMowie
  • telemarketerzy
  • managerowie sprzedaży
  • prowadzący działalność gospodarczą
  • przedstawiciele wolnych zawodów, rozmawiających z klientem (stomatolog, prawnik, rzemieślnik itp.)
  • osoby chcące rozpocząć pracę handlowca

Najczęściej zadawane pytania: /FAQ/

Dostęp do kursu otrzymujesz na maila tuż po jego zakupieniu i rozpoczynasz go wtedy, kiedy sam chcesz go rozpocząć.

Dostęp jest nielimitowany czasem. Będziesz mógł korzystać z kursu tak długo jak będziesz tego potrzebował.

Tak, ponieważ jest to kurs onlie. Możesz do niego wracać tyle razy ile chcesz. Nie musisz nigdzie jeżdzić ani płacić za noclegi. Uczysz się tam gdzie jest Ci wygodnie.

Kurs jest online, więc to uczestnik decyduje o intensywności i sposobie uczenia się podczas kursu.

Cały kurs jest dostępny tuż po dokonaniu zakupu.

Zawody i stanowiska związane ze sprzedażą nie są normowane ustawami. Na rynku pracodawca i osoba rekrutująca sprawdza kompetencje. Kurs daje bardzo konkretne kompetencje związane z umiejętnościami sprzedażowymi oraz potwierdza udział w kursie certyfikatem (w pakiecie I i II).

Kurs odbywa się całkowici online, nie ma zjazdów stacjonarnych.

Tak, w momencie zakupu wystarczy podać dane.

Cały kurs prowadzi Adam Szaran i Roman Kawszyn, trenerzy sprzedaży i właściciele Al Fianco Partners

Prowadzący

Roman Kawszyn

Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, Marketingu i Szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Współpracow-ał m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor i współautor czterech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny, Pierwsze skrzypce, Motivazione) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej, Capax Causae).Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners, firmie, zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.

Adam Szaran

Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu i finansów. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP, prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo.Autor i współautor trzech publikacji w formie CD (Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowej książki (Techniki Obrony Ceny). Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners.

W skrócie

Kurs online Relator to:
- 0 zł kosztów dojazdu na szkolenie,
- 0 zł kosztów wyżywienia,
- 0 zł kosztów delegacji,
- 0 zł kosztów noclegu,
- 0 zł kosztów powtórzenia szkolenia

Kontakt

Arleta Kawszyn

phone 500 176 605

Agnieszka Ratajczak

phone 533 030 015

Katarzyna Szaran

phone 534 518 857