Distance Seller

Techniki zdalnej sprzedaży i obsługi klienta
Kurs szkoleniowy on-line

Tak! Chcę poznać szczegóły!arrow_right_alt

Distance Seller to kurs szkoleniowy, który przygotuje Cię do zdobywania i utrzymania klienta przy użyciu narzędzi sprzedaży zdalnej.

Składowe kursu:

  • przechodzisz kurs on-line (platforma 24h), zawierający filmy instruktażowe z technikami zdalnej sprzedaży i obsługi klienta (kurs zawiera komplet umiejętności niezbędnych w skutecznej sprzedaży zdalnej)
  • adoptujesz poznane techniki do własnego rynku klientów i stosujesz je w kontaktach z klientami
  • uzyskujesz dostęp do programu Knowledge Open Source w postaci zamkniętej grupy absolwentów (Fb), w której trenerzy będą udostępniali filmy i materiały powiększające i aktualizujące umiejętności z zakresu sprzedaży zdalnej
Romek i Adam podczas nagrania

Dla kogo jest kurs Distance Seller?

Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów jak również narzędzia sprzedaży. Niezależne od nas okoliczności sprawiają, że spotkania bezpośrednie z klientami przestają być codziennością handlową. Najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Do tego potrzebne są umiejętności

Kurs Distance Seller jest dedykowany zarówno siłom sprzedaży, jeżdżącym dotychczas w terenie jak i pracującym z biura.

Kurs przeznaczony jest dla:

  • Przedstawicieli handlowych, którzy chcą powiększyć umiejętności zdalnej sprzedaży i obsługi klienta
  • Doradców i pracowników BOK, których zadaniem jest sprzedaż i utrzymanie klienta przy użyciu narzędzi zdalnych
  • Przedsiębiorców, którzy mają kontakt z klientami i chcą skutecznie sprzedawać w nowych okolicznościach
  • Managerów sił sprzedaży, chcących dostarczać swojemu zespołowi realnie działających narzędzi
  • Osób rozpoczynających pracę w sprzedaży zdalnej, potrzebujących odpowiednich kompetencji i wsparcia

Dzięki kursowi online online nauczysz się:

  • znajdować i ocieplać kontakt z potencjalnymi klientami
  • wykorzystywać telefon, mail i komunikatory do prowadzenia skutecznej, pierwszej rozmowy z potencjalnym klientem
  • jak przeprowadzić właściwą rozmowę sprzedażową za pomocą narzędzi zdalnych
  • stosować różne warianty prowadzenia rozmowy zdalnej
  • odpowiadać na obiekcje cenowe i związane z niezależnymi okolicznościami kryzysu
  • obsługiwać klienta na trzech poziomach i generować jego lojalność i wdzięczność
  • zmniejszać wysiłek klienta
  • stosować komunikację pozytywną w obsłudze zdalnej
  • reagować i prowadzić klienta w sytuacjach trudnych

Rekomendacje

Daniel Kwapich

„Umiejętne przeprowadzenie rozmowy sprzedażowej jest kluczem w pozyskaniu klienta, w sprzedaży. Roman i Adam mają tutaj bardzo realne narzędzia".

Daniel Kwapich

Dyrektor Handlowy Somfy Polska Sp. z o.o.

Grzegorz Radzyński

"Jeśli chodzi o profesjonalną rozmowę sprzedażową, nie znam firmy, która dawałaby takie narzędzia jak Al Fianco Partners. Już dawno temu powierzyłem jej swoich handlowców". 

Grzegorz Radzyński

Dyrektor Handlowy Roto Okna Dachowe Sp. z o. o. 

Wojciech Orzechowski

„Al Fianco nauczyło mnie jak prowadzić rozmowę sprzedażową. Dzisiaj powierzam im tysiące moich kursantów, by uczyli ich tego, czego nauczyli mnie".

Wojciech Orzechowski

Przedsiębiorca, Inwestor, Mentor

Kurs online Distance Seller zawiera:

play_circle_filled_white

VIDEO
12h i 2 minuty instruktażowych filmów video

ac_unit

Knowledge
Open Source, dostęp do filmów i materiałów aktualizujących i powiększających umiejętności w zamkniętej grupie absolwentów na FB

Program szkolenia video:

Zamówienia i sprzedaż

  • Pozyskanie nowego klienta 
    • Biały wywiad
  • Rozmowa telefoniczna
    • Bariera sekretariatu – techniki przejścia (polecenie, SKCP4, „ludzka twarz” – powierzenie się)
    • Rozmowa z decydentem
      • narzędzia skutecznej rozmowy z decydentem: elevator pitch, umowa na tak lub nie, wymierność czasu, ujawnienie intencji (to jest rozmowa sprzedażowa)
      • schemat umówienia właściwej rozmowy sprzedażowej / pokonywanie obiekcji w stosunku do propozycji kolejnej rozmowy/ spotkanie
  • Właściwa rozmowa (alternatywa do umówienia)
    • Schemat T1-T9
    • Badanie potrzeb – wariant płytki i głęboki
    • Prezentacja oferty – wariant głęboki i płytki
    • Odpowiedzi na obiekcje – przejście do zamknięcia
    • Obiekcje związane z kryzysem (światowy, gospodarczy, budżetowy – obiektywny)
  • Wiadomość sprzedażowa (mail, LinkedIn, media społecznościowe)
    • Wiadomość poławiająca (cel: lead response)
    • Mail ofertowy (warianty przedstawienia wysłanej oferty)
    • Ożywienie leada w przypadku braku odpowiedzi finalizacyjnej
  • Spotkanie sprzedażowe via Zoom, Skype, Facetime
    • Schemat rozmowy z prezentacją
    • Układ prezentacji perswazyjnej via Zoom (ze slajdami)
    • Albert Mahrabian, czyli o tym co ważne (ubranie, otoczenie, uśmiech, zachowanie – typy osobowości)

Customer service - utrzymanie i satysfakcja

  • Satysfakcja – cel obsługi klienta – zagadnienia początkowe Dlaczego walczymy o satysfakcję
    • NPS czyli gdzie satysfakcja i dlaczego
    • Poziomy obsługi – basic, medium, excellent
  • Zasady budowania satysfakcji na poziomie medium w obsłudze klienta Zasada „minimum wysiłku”
    • Mail „dziękuję”, „plan jest taki, że”
    • Komunikacja pozytywna
    • Handlowiec kompetencji
    • Case study poziom excellent

Interwencje Customer Service

  • Skarga – reklamacja
    • Wzór przyjęcia reklamacji ocalający relacje i satysfakcję
  • Asertywna odmowa – klienta żąda niemożliwego
    • „Dyplomata”
  • Trudny klient – trudne sytuacje
    • Domaga się niemożliwego i krzyczy

DOSTĘPY

przy zakupie
1 kursu

1300 zł

netto

1599 zł brutto,
za jeden kurs

przy zakupie
2-7 kursów

1100 zł

netto

1353 zł brutto,
za jeden kurs

przy zakupie
8 kursów i więcej

970 zł

netto

1193 zł brutto,
za jeden kurs

Prowadzący

Roman Kawszyn

Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, Marketingu i Szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Współpracow-ał m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor i współautor czterech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny, Pierwsze skrzypce, Motivazione) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej, Capax Causae).Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners, firmie, zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.

Adam Szaran

Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu i finansów. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP, prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo.Autor i współautor trzech publikacji w formie CD (Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowej książki (Techniki Obrony Ceny). Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners.

W skrócie

Kurs szkoleniowy online Distance Seller to:
- 0 zł kosztów dojazdu na szkolenie,
- 0 zł kosztów wyżywienia,
- 0 zł kosztów delegacji,
- 0 zł kosztów noclegu,
- 0 zł kosztów powtórzenia szkolenia

Kontakt

Arleta Kawszyn

phone 500 176 605

Katarzyna Szaran

phone 534 518 857